Damn

Jag är helt slut haha! Hade min första prao plats på Wayne's idag..! Det var skitkul! Fick göra allt de gjorde, det roligaste var att stå i kassan och göra latte :-) De som jobbar där är skitschysta, skitnice..! & Jag får ta typ vad jag vill, idag har jag druckit en chai latte, vanilj latte, hallonsoda & en iste + ätit  lasagne kladdkaka & kaka... Haha jag kommer bli en tjockis! Men det är det värt... Hehe. Så om ni vill se mig i förkläde och backslick (haha) så kom till Wayne's Coffee i Konserthuset vid Hötorget! Cya there







Härliga bilder från när jag var hos Elsi förra sommaren! Saknar (jag är blondinen & har ljusa jeans på sista)

Kommentarer
Postat av: Kolla min ip så vet du vem jag e

när slutar du imorn? kanske tittar förbi även fast jag inte e mkt för kaffe :P eller latte för den delen xD

2010-11-22 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0