Inte så taggad

Håller på och skriver en intervju på engelska, har skrivit kanske 25 % haha... Orkar verkligen inte! Har inte ens hunnit duscha än, orkar inte... Börjar bli trött (vilket ifs är bra), ska göra ett test som B & N gjort, bleeee

SENASTE:

Dryck: Dricker té
Telefonsamtalet: Mami
SMS: Har ingen just nu... Hehe
Sång du lyssnade på: Lyssnar på I'm Yours
Gången du grät: När jag såg Lejonkungen för några dagar sedan

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit tillsammans med någon två gånger: Näej
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
Varit kär?: Kär kan jag inte direkt påstå att jag varit
Förlorat någon speciell person: Si
Varit deprimerad: Haha nä
Varit så trött att du somnat sittandes: Ye

 

KÄRLEK JUST NU:

Är du kär i någon?: Nej

Är du intresserad av någon? Hmmmm
Kan du inte sluta tänka på den personen? Tänker på många... :$

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Aa
Fått ditt hjärta krossat: Nä
Skrattat så att du har börjat gråta: Tror inte det, gråter aldrig när jag skrattar! Men har säkert gjort det någon gång
Träffat någon som förändrat ditt liv: Öööh nä inte precis
Insett vilka som är dina äkta vänner: Har alltid vetat det hela tiden
Fått reda på att någon har pratat om dig: Alla snackar om mig ;-)

 

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ingen aning..!
Hur många barn vill du ha: 3-4

Har du några husdjur: MORRIS!
Vill du ändra ditt namn: Nä, när jag var mindre ville jag det. Men nu har jag vant mig vid att få upprepa det flera gånger haha!

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Typ... Tårta
Vilken tid vaknade du idag: Typ 07.20
Vad gjorde du igår runt midnatt: SOV! (GLAAAD)
Någonting som du längtar till: Hmmm... Att duscha
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Flytta
Vad lyssnar du på just nu: He lives in you... Hehe
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja (?)

Vad gör dig irriterad just nu: Att tiden går

Singel/upptagen: Singelitooo
Stjärntecken: Kräfta
Kille eller tjej: Jag är en kvinna i mina bästa år
Grundskola: Myrsjö

Hårfärg: ... Mörkt! Kanske blir ljus efter jul eller något
Långt eller kort: Kort -.-
Längd: 1,58
Piercings : Fyra hål i öronen
Tatueringar: Alla här kanske vet vart jag vill ha? Haha
Höger eller vänster hänt: Höger (är inte sär) hehe
Operation: Nä
Bästa vän: Orka kalla folk sånt nu
Sporten du spelade: Fotboll, nu är det innebandy
Vaccination du minns: Stelkramp, fästing
Förälskad i: Eric Winter..!

 

JUST NU:
Äter du: Tuggar tuggummi...
Dricker du: Té (härlig blandning va?)
Är du på väg att: Få damp
Lyssnar du på: Musik
Väntar du på: Att någon ska ringa mig på Skype så att något händer


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Si
Vill du gifta dig: Har alltid drömt om ett stort bröllop, men är inte troende satt... Och jag vill ha kontroll över mina pengar hehe
Karriär i åtanke: Ingen aning!

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon!

Kramar eller pussar: Hmmm... Båda
Kortare eller längre: Kortare (jag tänder på dvärgar vetni) -.-
Romantisk eller spontan: Romantisk! Älskar romantiska killar helt seriöst
Snygg mage eller snygga armar: Mage (men armarna också... höhö)

Tatueringar eller piercingar: Inget utav dem
Känslig eller inte: Känslig (såklart?) Fast inte överbeskyddane
Ragg eller förhållande: Om han lyckas så att jag faller för honom, förhållande. Just nu ragg!

 

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Njae, känt honom i 2 timmar
Tappat glasögon eller linser: Nä
Haft sex på första dejten: Oskuld :-)
Krossat någons hjärta: Mmm
Har du blivit arresterad: Näej
Dissat någon: Haha ja
Gillat din killkompis: Ne

 

TROR DU PÅ:
Dig själv: Alltid, jag är så j*vla bra
Mirakel: Si
Kärlek vid första ögonkastet: Nej
Himlen: Som sagt, jag är inte troende

Tomten: JA!
Att kyssas på första dejten: Om det klickar ja :-)

 

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Haha nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nej, faktiskt inte

Vad kan du verkligen inte leva utan: F*n vad svår fråga...
Vad vet inte så många om dig?: Att jag äter mitt läppglans, det är sjukt gott! ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0