Omg

Idag var det samma gamla vanliga på jobbet, lärde mig att göra massa coola mönster i latte! Det var sjukt kul. Gjorde hjärtan, blommor, smileysar, skrev saker osv... Haha! Fick stå mycket i kassan idag också, skooj :-) Mindre kul var att plocka disk... Har blivit grym på slå in olika mackor (som jag själv gjort, hehe) btw. Urläääckert. Det är redan torsdag imorgon! Shit. Tur att jag har en vecka kvar efter det, längtar inte efter skolan... Nä nu ska jag forsätta kolla på jackor, vill ha en till! Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; jaha men guuud vad sjukt :d den är liksom identisk förutom bilderna i header ;) haha du och jag tänker likadant assåå

2010-11-25 @ 16:26:01
URL: http://carecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0