Svar

Anonym: Jag har själv en Samsung galaxy, och har jämfört med Iphone 4. Kan säga att Galaxyn är bättre! De säger experterna också, så du har gjort ett bra val :)

Svar: Jag har ångrat mig, ska beställa en iPhone 4 imorgon haha! Hittade en som inte hade lång leveranstid. Jag vet inte om Samsung är bättre men iPhone är 100 gånger snyggare och det är ju det som är viktigtast ;-) Haha! Kram

Anonym: Kan inte du lägga in bild på topparna? :)

Svar: Ska lämna tillbaka den ena, den satt inte snyggt... & Min kompis lånade min svarta igår så jag lånar en bild från hennes blogg! Puss


Dålig bild måste jag ändå få säga, haha... Men ni förstår ju hur den ser ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var kommer de svarta linnet firån?

2010-11-29 @ 17:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0