Talking to the moon

Är nyduschad, älskar känslan haha... Och ni som inte prövat min badrock/morgonrock, måste göra det! Den är det skönaste som finns... Haha mys. Ska snart sova I think, känner för att sova tidigt idag. Eller ska ligga i sängen klockan 10, har börjat tagit riktiga sömntabletter nu. Förut tog jag bara vilotabletter som alla kan köpa, de funkade inte. Så nu har mami fixat! & de funkar verkligen, så himla skönt... Igår orkade jag inte ens läsa, och då var den kvart över 10. Galet! Hittade precis en jättesöt tröja på H&M som ska bli min i helgen! Känns nice. Sitter och skypar med Agnes! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du berätta lite mer om dina helger vad du har fördig och göra collage på planer osv osv.. xoxo

2010-11-18 @ 21:52:51
Postat av: Anonym

kan inte du berätta lite mer om dina helger vad du har fördig och göra collage på planer osv osv.. xoxo

2010-11-18 @ 21:53:04
Postat av: Anonym

kan inte du berätta lite mer om dina helger vad du har fördig och göra collage på planer osv osv.. xoxo

2010-11-18 @ 21:53:22
Postat av: Anonym

kan inte du berätta lite mer om dina helger vad du har fördig och göra collage på planer osv osv.. xoxo

2010-11-18 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0