Tröttis

Har verkligen ingen ork i kroppen! Ligger i soffan oh kollar på skitprogrammet Ung & Bortskämd. Idag på Wayne's har jag fått göra massor av saker, mackor, wraps, hämtat saker från borden och satt in dem i disken, hackat lök, hackat sallad, fixat maträtter och gått ut med dem, lärt mig göra massor av olika drycker, stått i kassan, torkat skåp, ätit bakelser hehe, osv.... Både jobbigt och kul! Roligast är det att stå i kassan :-) Nu ska jag fortsätta slappa.... Puss!

Hittade den här gamla bilden... Ser inte ut som jag haha!

 

Update: Nej, jag har inte glugg! Tycker att det är väldigt gulligt & personligt, men har det inte. Kanske ser ut som det på bilden, men det är antagligen bara skugga eller något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejen me glugg

2010-11-23 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0